- să fie suplimentară, adică să se efectueze fără aruncarea zarului sau acționarea unui dispozitiv care implică exclusiv şansa
- să aibă acelaşi parcurs (aceeaşi distanţă) pentru toţi jucătorii.
Se ia cazul deplasărilor implicite spre înainte. Pentru a înţelege clasificarea din acest punct de vedere, se vor lua următoarele repere:
- C1. Acesta este finalul traseului
- C2. Este locul de unde începe deplasarea implicită spre C1 - acolo unde este cazul; altfel spus, este a doua poziţie câştigătoare
- B. Este sosirea aflată înaintea finalului
- A. De acolo începe deplasarea implicită spre B
- F (dacă forma traseului permite, adică dacă este un circuit închis care, însă, are un start şi un finiș). Este sosirea / ultima sosire a unei deplasări implicite începută înainte de final
- E. Este locul de unde începe deplasarea implicită finalizată la reperul F
După cum văd, situaţiile deplasărilor spre înainte E-C1-F echivalează cu deplasările înapoi de la E la F. Trecând de final, jucătorul mai trebuie să parcurgă o dată distanţa F-C1. Aşadar, este doar o problemă de design. Situaţia asta nu trebuie confundată cu cea din Monopoly deoarece acolo nu există final, ci doar start.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.