- inversare
- ricoşeu
- stagnare
- depăşire
- final ignorat
- circuit închis
- reţea
Primele 4, însă, pot forma un tip principal pe care îl putem numi interschimbabil. De ce? Fiindcă se poate recurge la oricare din cele 4 procedee. Condiţiile sunt:
- un traseu bine determinat
- sensurile de deplasare să fie, de asemenea, bine determinate
- scopul / unul din obiective să fie parcurgerea traseului
Astfel, acesta:
deşi aparţine tipului 4 - finalizare prin depăşire - poate fi jucat ca şi cum ar aparţine tipului 1 (finalizare prin inversare), tipului 2 (ricoşeu) şi tipului 3 (stagnare). Următorul:
deşi aparţine tipului 2 (ricoşeu), se poate juca şi ca şi cum ar aparţine tipului 1 (inversare), tipului 3 (stagnare) şi tipului 4 (depăşire).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.