duminică, 2 septembrie 2018

EXEMPLE DE CODIFICARE (2)

Sursa: Jocuri Din Copilărie
Acesta e un Piticot mai rar întâlnit. Aparţine tipului AB1B deoarece, spre desebire de cel pe fond albastru, acesta nu are două poziţii câştigătoare implicite. Cei Trei Purceluşi:
este ABC deoarece are:

  • deplasări implicite, dar niciuna la poziţia finală şi nici dincolo de ea (A)
  • suspendări implicite (B)
  • poziţii ale căror efecte nu sunt aceleaşi pentru toţi jucătorii; ba mai mult, poate avea două poziţii câştigătoare, dar numai pentru acei jucători care intră în cel puţin o "casă" (locurile marcat cu "+2", "+3", respectiv "+5", fiecare punct dând dreptul la o deplasare suplimentară înspre înainte cu o poziţie; deci, cine face 10 puncte, din ultima casă merge direct la final (C)
Cercurile Magice...:
în varianta de bază, aparţine tipului AC deoarece:
  • lămpaşul înseamnă deplasare implicită 3 poziţii înainte (tipul A)
  • mărul înseamnă 3 poziţii înapoi (deci, tot tipul A)
  • coroana înseamnă că jucătorul alege dacă trece pe banda interioară sau îşi continuă drumul pe banda pe care e (tipul C)
  • ciuperca înseamnă revenirea la bază; deci, deplasare implicită, dar, având în vedere că fiecare jucător are propriul start (lângă bază), efectul deplasării implicite nu este acelaşi pentru toţi jucătorii => apartenenţă la tipul C

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.